Sams Summer Hike

Jag vet inte riktigt vad jag levt på den här dagen. Adrenalin kanske. Ett par kaffe och grönt te och lite mörk choklad har nog också gjort sitt till… I ett svagt ögonblick, eller snarare utvilat ögonblick så lovade jag min vän D att vi skulle gå på en hajk idag. Trodde att hon kanske skulle glömma bort det men icke, hon var på G och då kunde jag ju inte säga nej!  Så jag släpade mej upp från soffan där jag förmodligen somnat annars och drog på mej träningskläder sen kom D och hämtade upp mej. Ångrar verkligen inte hajken, det var underbart att komma ut i skogen och andas in den friska luften och prata om allt mellan himmel och jord med D men nu är jag totalt SLUT.

PS. Vanda Place sålde inte men vi blev inte förvånade, hade ju det på känn. Vi fick iaf ett bud vilket är positivt och ytterligare två par är intresserade men dom vill ha en mera genomgående ”building report”först. Så intresse finns åtminstone. Jag håller tummarna att huset är sålt innan den 1:a Juli!

IMG_1361 IMG_1364  IMG_1373 IMG_1381

Kommentera

