Easy Saturday

Allt går i slowmotion här hemma och jag och C hostar ikapp medan L (och A) är pigga. SÅ skönt att L äntligen är bättre. Det var milt ute idag så vi stannade till vid en lekplats på väg tillbaka från Vanda Place och barnen lekte en stund innan vi tog med dom till St Moritz och åt lunch. Så trots att 50 procent av familjen är hängiga så har det varit en ganska mysig dag.

Nu ska jag strax åka iväg och hjälpa en vän att sälja sin bil. Eller hjälpa till och hjälpa till, mer finnas där som moralt stöd 😉 Det är S som äntligen har fått klartecken att hon och barnen kan flytta hem till Auckland efter hennes skilsmässa förra året. Jag är så glad för henne samtidigt som jag kommer sakna henne väääldigt mycket.

Vi lärde känna varann när L och N var knappa året och vi har träffats så gott som varje vecka sen dess. Det kommer bli tomt utan henne och barnen i Queenstown. Nu är hon strax här så jag ska springa ut!

            

Kommentera

