Right now

Idag är det andra tagningen av helgmys, igårkväll blev inte alls som vi tänkt oss. Barnen vägrade somna, både jag och C febersvettades och var helt slut och ja den där mysiga helgstämningen var som bortblåst. Men IKVÄLL ska det mysas 🙂

Ny film är nedladdad och godis ligger i skafferiet och väntar på att bli uppätet! Och ett nytt härligt magasin har jag köpt också men det får nog avnjutas till morgonkaffet istället för än har jag inte hunnit ens öppna det. Nu ska jag fixa lite mer te åt mej och min älskling. Skriver sällan det här men fasen vad jag älskar min man! Även om vi kan driva varann till vansinne ibland så är jag så himla glad att jag mötte just honom. Jag hoppas att vi får leva resten av våra liv tillsammans… Just nu känns det som så många runtomkring oss går skilda vägar och det är verkligen en påminnelse om att vi aldrig får ta varann för givet. 

En reaktion till “Right now

Kommentera

