Jag älskar….

Att hänga med dom här två:

IMG_1446

IMG_1448

Vi åkte ut till Jardines Park idag på eftermiddagen där A och L cyklade X antal varv på bmx-banan. Båda är lika svåra att få av banan kan jag avslöja…. Men idag lockade jag med en cykeltur till lekplatsen intill och då gick det an att lämna cykel-banan.

IMG_1487

Det är så otroligt vackert ute just nu men det märks att hösten sjunger på sista versen… Snart har alla löv fallit av!

IMG_1471

Den här tjejen styrde direkt mot gungorna. Dom måste alltid testas på varje lekplats vi besöker! När hon väl sitter i gungan så lyfter hon händerna över huvudet och ropar ”haaa” vilket betyder ”higher”. En liten dare devil är vad hon är!

IMG_1475

L är inte sämre han, grejer som går fort eller högt ska det va!

IMG_1492

Syskonkärlek när den är som finast. Mina hjärtan!

IMG_1501

Efter lite om och men kom även mamman med på bild 🙂

IMG_1488

Härliga höstfärger!

När vi satt i bilen igen, ungarna med rosiga kinder och jag som skalade mandariner åt oss för glatta livet så kom det över mej extra starkt att gud vad jag älskar det här, hänga med mina fina ungar! Ibland får jag en släng av karriärångest och tänker att jag borde göra som ”alla andra” och satsa på att göra karriär och jobba dygnet runt och bli ”successful”, få en titel och stolt kunna sträcka på mej och berätta vad jobbar jag med när någon frågar. Men stunder som idag så känns det helt rätt i hjärtat att jag valt att vara hemma med mina barn medan dom är små. Jag är glad för att jag har den möjligheten. Jag och C jobbar ju forfarande mot våra mål och drömmar, även om vi inte har några 9-5 jobb.

Nu är det dags att hoppa i säng här, klockan har hunnit bli alldeles för mycket.

Kram och God Natt!

Kommentera

