Mitt älskade kaffe

Morgonens Boot Camp klass är avklarad, storhandling fixad, lunch uppäten och undanplockad, diskmaskinen surrar och barnen är lugna och nöjda. Då tar den här mamman chansen att avnjuta en kopp kaffe i lugn och ro, uppkrupen i sängen. Vardagslyx kallar jag det!

Idag har det hunnit bli hela tre koppar kaffe, egentligen en för mycket för mej men jag kunde inte låta bli. Kaffemaskinen stod på köksbänken och liksom talade till mej, bara en liten tår till! Men nu blir det inget annat än lugnande ört-te resten av dagen… 😉

Lämningen av L på förskolan gick bra imorse tack o lov. Dom har temat ”olika länder” just nu och det pratas mycket om varifrån man kommer och barnen lär sej att säga hej på olika språk. L råkade försäga sej så jag tror att jag kommer få en svensk flagga som han gjort i morsdagspresent! Hur gulligt är inte det!

Kommentera

