Längtar….

Jag börjar få en sån där galen Sverige-längtan nu… Samma visa varje gång. När det närmar sej att äntligen få träffa nära och kära igen så är det som all den där saknaden jag går och bär på men är väldigt duktig på att skjuta undan, slår ner med full kraft!

Dessutom har jag suttit och fixat med ett Sverige-fotoalbum idag på eftermiddagen, det gjorde ju inte direkt saknaden mindre… Dessa bilder kom bland annat med, från min födelsedag förra året. Jag, barnen, mamma och Joel åkte till Strängnäs och firade med lunch i gröngräset och såklart glass till efterrätt innan vi åkte och badade vid en jättemysig liten strand på vägen hem. A somnade(!) i vattnet med sina nya simpuffar och simring som hon fick av mormor. Prata om att kunna slappna av i vatten 🙂

 blogg32-1 blogg24-5 blogg10-2

Kommentera

