Bortskämd mamma!

Vilken Mors Dag jag haft! Bästa nånsin tror jag faktiskt. Jag blev uppvaktad på sängen imorse med presenter (halsband och örhängen!) och teckningar, sen åkte vi in och åt frukost på Novotel. Därefter gick vi en sväng till lekparken följt av skejtparken med barnen, det var så vackert i Queenstown Gardens – helt fantastiska färger på alla träd!

Nu på eftermiddagen fick jag lite egentid att sticka iväg och cykla 5 runs uppe i Skyline, dom stänger för säsongen idag så det var kul att hinna cykla en sista gång. Nästa gång rullar vi förhoppningsvis nedför backarna i dom Franska Alperna! Jag skulle jättegärna ta en sväng upp till Åre också för att testa på Sveriges downhill-mecka. Förra året var vi ju upp till Sälen, en underbar resa på alla sätt men backarna där var lite för mesiga för min smak – inte tillräckligt branta 🙂

Nu har jag precis tagit ett bad och vi ska alldeles strax ringa och beställa pizza. Den här dagen hade inte kunnat bli bättre!

Min älskade familj:

IMG_1657  IMG_1669 IMG_1674 IMG_1677IMG_1676  IMG_1695IMG_1688 IMG_1689

Kommentera

