I shopping tagen…

Från att inte ha lagt några pengar på shopping på hur länge som helst så har jag kommit in i en shopping-period när jag hittar hur mycket snyggt som helst! Min stil-ikon är ju som ni vet Anine Bing, jag älskar hennes enkla men edgy stil. Satt och surfade runt på olika sidor och hittade en sån grymt snygg skinnjacka och en väska men var lite osäker om jag verkligen skulle unna mej båda. När detta inlägg kom upp på Anine Bings hemsida så var svaret enkelt. Jag bara måste ha båda! Detta är alltså inspirationen (som jag hittade i efterhand ha ha):

ANINEBINGoutfit1-1

Här är mina budget alternativ:

4797_03___10250-1

Jag hittade den här jackan som jag klickade hem för en tredjedel av Anine Bings jacka. Inte äkta men riktigt snygg ändå!

7604_4-0___9429-2

Och den här väskan som ju är väldigt lik Chanel… Men inte alls lika dyr 🙂

2 reaktioner till “I shopping tagen…

  1. Åh nej, jag skulle inte ha läst det här inlägget, min plånbok säger åt mig att stänga ner internet på en gång. Vet du hur länge jag har letat efter en lookalike till just den chanelmodellen som Anine ofta har på bilder? Jag som har shoppingförbud men nu är jag helt kär i den där handväskan från Chiquelle. Har du beställt ifrån dem förut? Vet du om det är bra kvalité på deras saker? Jag är extremt sugen på att klicka hem den nu! Vore spännande att se den när du får den först men vet inte om jag vågar vänta så länge. Tänk om den säljer slut?! 😀 Haha vilka världsproblem jag fick nu…

    1. Åh nej förlåt det var verkligen inte meningen 😜 Jag såg jackan inne på Kenzas blogg och den var så sjukt snygg och såg dessutom ut att vara bra kvalitet. Hon länkade till Chiquelle, jag har aldrig shoppat från dem förut men det var lättöverskådligt och sidan var snygg och lättnavigerad och det är ju alltid ett bra första intryck! Jag väljer att lita på Kenzas fashion-sense, hon borde ju ha koll! Om hon nu inte blivit köpt vilket förstås inte är helt omöjligt. Men jag tycker väskan var så jäkla fin, jag har precis som du suktat efter en sån modell hur länge som helst! 😊

Kommentera

