Ge mej en rubrik

Ibland kan det vara svårt att hitta på intressanta grejer att skriva om och tankeverksamheten står liksom still. Kan inte ni ge mej en önska-rubrik? Jag behöver lite blogg-inspiration! 🙂

Kram!

IMG_0481

Lite såhär känns det ibland när jag inte kommer på nåt att blogga om ha ha… Skämt åsido, detta är A som just blivit väckt och inburen från bilen. Hon låtsas att hon fortfarande sover 🙂

IMG_0483

”Sekunden senare; Hallå – nu lurade jag er allt!”

3 reaktioner till “Ge mej en rubrik

  1. Jag skulle gärna höra hur du har tränat som gravid, tips på bra övningar och sådär. Även hur du har kommit igång igen efter. 😊
    (Du kanske redan har skrivit om detta, isf har jag missat det…)

  2. ”Mitt liv om 10 år” alltså din vision om ditt/ert liv om 10 år.
    ”Det bästa med att bo på NZ”
    ”Mitt drömjobb (om du fick drömma fritt, vad skulle du vilja aarbeta med/göra då?”
    ”det modigaste jag gjort”

Kommentera

