Vardags Glamour

Att hitta en stund och få chans att måla naglarna i ett fräscht lack är vardagsglamour för mej. Tyvärr är mina nagelband allt annat än fina, fastän jag smörjer händerna dagligen och med olja varje kväll så får jag fula självsprickor när det är vinter. Eller så städar jag för mycket och tvättar händerna alldeles för ofta… Troligtvis nån kombination! Förhoppningsvis leder semester i Sverige och Europa bot på alla dessa ”problem” 🙂

Nu står jag i köket och häller upp godis i två skålar så tyst jag bara kan för att inte väcka barnen… Jag och C ska äntligen sjunka ner i soffan och kolla på film. Det är vi värda efter den här sjukveckan!

Nagellacket kommer från HM och färgen heter ”pug”. En present från min kära faster!

Kommentera

