New Shoes

Höjdpunkten på min dag var att det dök upp en HEL del grejer med posten som jag gått och väntat på. Det piggade verkligen upp bland allt snorpapper här hemma 😉 Bland annat så fick jag hem dessa godingar, ett par trainers från Adidas. Äntligen var storleken rätt. Att köpa skor online är verkligen inte det lättaste.

Jag råder dej att gå in på en skobutik först och testa skorna så du vet exakt vilken storlek du har och inte göra som mej, beställa hem olika modeller och skicka tillbaka x antal ggr! Som tur är så har Adidas ett gratis retur-system där en courierbil kommer och hämtar upp varorna du inte vill ha dagen efter. Fast det är ju inte direkt bra i miljö-synpunkt… Så lite fy skäms på mej där. Men nu blev det iaf rätt!

Min enda ”outing” idag trots strålande sol var ett återbesök hos min sjukgymnast. Inte så spännande direkt. Önskar att jag kunde säga att jag varit uppe i bergen och åkt skidor hela dagen men icke… Jag och barnen har varit inomhus hela dagen medan C i sin tur jobbat ute i Jacks Point hela dagen. Fick iaf till ett bra träningspass här hemma genom att kombinera några you tube videos. Slog mej ännu en gång vad viktig instruktören är. Spelar ingen roll om övningarna är bra, är instruktören sävlig och helt utan karisma stänger jag av. Fördelen med träningsvideos. Det skulle krävas mycket för att jag skulle lämna en klass pga instruktören. Väldigt mycket.

Jag hoppas att jag lyckas imorgon med just allt det där som jag tycker är så viktigt under en träningsklass; att peppa, motivera, variera och ge tips men samtidigt inte prata för mycket heller. Det är en balansgång det där, och alla är vi ju olika med vad vi gillar. Hur tycker ni att en bra instruktör är? Vill ni ha mest muntliga instruktioner eller ni visuella, att ni hellre följer vad instruktören gör än vad dom säger? Skulle vara super-intressant att höra!

En stor proteinsmoothie blev mitt mellanmål idag innan mitt träningspass:

Kommentera

