On the road again

Fasen vad trött jag är idag. Jag kan nog prata för hela familjen förresten, det är en trött bunt i bilen idag. L kunde inte somna igårkväll, det tog säkert två timmar att få honom att varva ner efter middagen och en jätteglass till efterrätt. Är det nåt jag märkt så är det hur känslig L är för socker, det funkar verkligen inte att ge honom något sött på kvällen. Om vi inte vill ha ett speedat övertrött barn alltså. Måste komma ihåg det inför flygresan. 

När L äntligen somnat igårkväll så kunde såklart inte jag och C somna. Vi låg vakna tills ett tror jag. Bara för att vakna kring halv fem imorse av världens STORM! Jag trodde allvarligt talat att taket var på väg att lyfta, det var sjukt läskigt. Jag har aldrig upplevt sån stark vind förut!

Nu har vi kommit 2 timmar på vägen till Christchurch och har alltså bara dryga timmen kvar. Ska alldeles strax stanna till i Ashburton för en kaffe! 

   

Kommentera

