Finally home!

Det känns underbart att vara hemma igen! Eller mest underbart är det att vara ute ur bilen ha ha. Och så skönt att vi inte fastnade i nåt snöoväder även om det såg osäkert ut för ett tag…

Jag var hur rastlös som helst i bilen och smidde planer om hur jag antingen skulle åka till gymmet, gå ut på en långpromenad eller yoga när jag kom hem. Det blev inget av det kan jag säga. Tröttheten slog ned som en blixt när vi kom hem. Jag känner mej lite som efter en flygning om jag ska vara ärlig, helt matt och nästan lite skakig. Så träning får vänta tills imorgon!

Nu blir det istället en stor kopp te och en film 🙂

Kommentera

