Svengelska på hög nivå

Alltså mitt första videoklipp som jag aldrig laddade upp… vilken flopp! Jag hade ingen aning vad jag skulle säga och kunde inte alls prata ordentlig svenska he he. Den andra videon blev tack och lov lite bättre! Fast jag slänger ju mej med en del svengelska, jag menar vem säger ”jag är så exalterad” och ”jag kan inte bärga mej” Det är ju direkta översättningar från ”Im so excited” och ”I cant wait”.

Jag får öva på svenskan i sommar! 🙂

Nu ska jag natta mina trollungar, och sen vika en enorm hög tvätt medan jag förhoppningsvis kollar på nåt kul på web-tvn. Skriva klart ett träningsprogram för imorgon måste jag göra också… Det blir sista Mama Boot Campet för en lång tid!

Kommentera

