Up in the air

Äntligen sitter vi på planet! Första flighten är bara en dryg timme vilket ju inte är nånting. Barnen sitter nöjda med varsin iPad och nu serveras snacks så den här flighten borde bli lätt som en plätt…

Jag tycker att tiden på flygplatsen är det som är stressigast. Två barm otåliga barn med lika starka viljor. Och snabba i benen dessutom! En grej när vi är på Queenstowns lilla flygplats, det är typ omöjligt att komma bort där… Men Bangkok är en annan femma! Något vi försökt pränta in i L:s huvud så gott vi kan. A springer åt samma håll som L så har vi L under kontroll brukar det gå bra. 

Jag sov nästan ingenting natten till idag, var alldeles uppe i varv så jag ser verkligen fram emot att att krypa ner i hotellsängen ikväll. Jag lär somna när jag nattar barnen…

Kommentera

