Mitt älskade Sverige 

Vet inte var jag ska börja riktigt – vilken resa! Men äntligen är vi här och jag älskar’t! Så himla underbart att vara hemma i Sverige, mitt älskade Sverige.

Här är ett snabbt foto av vår lilla tjej då hon checkat ut från hotellet i Bangkok och är i färd med att vinka in en taxi. Okej nu överdrev jag lite men det är fasen inte långt ifrån 😉 

Allt ska hon göra själv och nåde den som försöker hjälpa henne. Hon släpade på den där väskan över hela flygplatsen och vägrade hjälp… En turistattraktion var hon dessutom med sitt blonda lockiga hår och runda kinder. Alla var fram och knäppte kort, nöp henne i kinderna och pratade och tjoade med henne. 

Ingen brydde sej om stackars L det här året. När bebishullet är borta är barn tydligen inte lika intressanta… Fast han kanske ska vara glad över det. A verkar mest besvärad av all uppmärksamhet och gömde ansiktet i händerna stup i kvarten. 

Nu sover våra älsklingar som stockar inne på pappas sovrum där hela familjen sover i några nätter framöver. Pappa har ordnat så himla fint med sängar och grejer åt barnen, vi kunde inte känna oss mer välkomna.

Nu ska jag strax åka iväg med mamma och handla några småsaker och ta igen en massa förlorad tid! Sa jag att det är underbart att vara hemma?
  

2 reaktioner till “Mitt älskade Sverige 

  1. Gud vad skönt att vara framme! Det måste kännas underbart att äntligen vara på svensk mark igen! Ha det så himla härligt nu! Kram 🙂

Kommentera

