Badväder

Vi kan knappast klaga på vädret sen vi kom hit, vilken underbar värme! Den enda gången jag klagade var när jag befann mej på mammas vind igår och rensade hennes förråd på grejer vi behöver till husbilen. Det var minst 40 grader där uppe och svetten bara rann om mej! Jag var helt genomblöt när jag kom ner igen men det var värt det för jag hittade så gott som allt som jag hoppats på. Det är fortfarande en hel del vi behöver komplettera men vi behöver iaf inte köpa allt nytt. Känns bra.

Jag har precis ätit frukost (lite för mycket) och sitter och funderar på om jag ska ta mej ut på en promenad/löptur innan det blir för hett ute. Jag tror faktiskt det. Fast lär ju gå i början om jag inte vill ha världens håll.

Senare idag åker vi nog och badar, precis som vi gjorde igårkväll. Ungarna badade tills klockan sju och sen åkte vi direkt hem och la dem. Då är det sommar!

En badbild från Thailand:

IMG_2049

Kommentera

