Hello and goodbye

Nu börjar jag bli trött på att säga hej och hejdå i typ samma mening. Iaf under samma dag…. Det är en konstig känsla och jag kommer på mej själv att vara lite disträ, liksom nån annanstans i tankarna. Kanske är det min taktik för att orka med fast jag gillar det inte. Vill ju vara närvarande, leva i nuet och fånga dagen och allt det där när jag äntligen är här i mitt underbara Sverige.

Eller så är det bara sömn jag behöver för att bli mej själv igen. Hoppas det!

I förrgår käkade vi middag hos det här gänget. Anna och hennes söta ungar; Alvin och Nemi

IMG_2128

Kommentera

