Fredagsmys

Ikväll åt jag lösgodis för första gången sen jag hit kom. Fan jag blev typ besviken, det var inte alls sådär gott som jag hoppats på. Smakade mest konstgjort och alldeles för sött. Kanske blir så när man inte ätit det på så länge?

Nu har jag testat att äta det i två omgångar men det blir verkligen inte godare, så nu ger jag upp. Finns visserligen inte så mycket kvar i min skål…

Nä jag föredrar nån ”riktig”, lite lyxigare choklad eller en hembakad efterrätt. Eller en chokladboll. Nåt jag fått dille på sen jag kom till Sverige, har ätit en nästan varenda dag! Både C och pappa frågade om jag är gravid ha ha men nej. Bara väldigt chokladbollsugen!

Kommentera

