Imorse

I natt sov jag första hela natten i husbilen. Natten före höll jag bara ut till klockan två ha ha. Skämt åsido, den är faktiskt bekväm att sova i men C höll på att fiffla med allt möjligt, från värme till fönster och jag vet inte vad. Till slut fick jag nog och gick in till mammas gästrum. Men i natt sov vi alla bättre, trots ett himla ösregn.

På tal om regn förresten, det har det gjort idag med. Det var uppehåll imorse så vi kunde åka in till stan och bland annat köra rodel – så himla kul! Men sen började det ösregna! Fast nu tittar solen fram igen så jag funderar på att gå ut och hitta på nåt.

Imorgon drar vi vidare, än vet vi inte vilket håll. Kanske åker vi söderut mot Danmark direkt. Det ser nämligen ut som om det ska regna i flera dagar vid downhill-backarna vi ville åka till i Norge. Bättre att ta det på vägen hem istället isåfall. Cykla i ösregn är vi inte så jättesugna på.

Jag imorse nere vid Siljan dit jag joggade och gjorde en liten cirkel med kroppsviktsövningar. Prata om härlig utsikt! 

2 reaktioner till “Imorse

  1. hej!!!
    kunde inte hålla mig borta från o kommentera längre.. 😀
    men jag e lite nyfiken på vad din man tycker om sverige.. e lite nyfiken,, för alla tycker/får ju olika uppfattning om ngns land!!! 🙂
    han e väl nya zeelänsk snubbe va!?!?!!!! :-O
    ej hängt men sååå länge här på din blogg..!!! 😀

    1. Hej! Han gillar Sverige och redan innan vi möttes hade han varit här flera gånger – tom bott här under en period. Men sen är det såklart saker han inte gillar lika mycket, som de kalla långa vintrarna (vem gör förresten det?), samt en del kulturskillnader. Men i det stora hela tycker han väldigt mycket om Sverige!

Kommentera

