Rodel i Rättviksbacken

Alltså fasen så kul! Äntligen lite adrenalin-rush, det var länge sen 🙂 Vi köpte 10 åk som vi delade på men tyvärr började det regna just när jag och C fått in snitsen och skulle köra ett race utan barnen. Men men, vi får ta igen det en annan gång. Man fick inga pengar tillbaka men däremot så skulle biljetterna gälla i all evighet. Eller så länge rodelbanan fanns kvar. Så antingen åker vi in och kör ett race ikväll eller så tar vi det när vi kommer tillbaka hit i September. Kanske skulle ta med mej knäskydd och full mtb utrustning så jag slipper använda bromsarna alls nästa gång he he.

  
  

2 reaktioner till “Rodel i Rättviksbacken

  1. Vad harligt ni verkar ha det! Jag kommer ihag sa tydligt nar jag akte den dar rodelbanan som liten. Jag blev lite for modig och gasade pa sa fort att jag flog ur banan och jag borjade grata men snabbt hoppade jag pa igen och berattade aldrig for pappa och lillebror att jag ramlat av. Ville ju inte att de skulle tycka att jag var en mes, haha 🙂 Harliga minnen!

    1. Men jösses vad läskigt! Det var precis vad jag fasade för att göra. Jag hörde att dom gjort banorna säkrare sen öppningen, tydligen var det för många avåkningar!! Hursomhelst, en väldigt kul grej att testa 😊

Kommentera

