Älskade mamma

Om det är något som inte blir lättare oavsett hur mycket man tränar på det så är det att säga hejdå till dem man älskar….

Idag åker vi vidare och just nu har jag bara en stor klump i magen. Jag vet att det blir bättre snart men idag kommer jag vara ledsen.

Min fina mamma och jag ❤️

   
   

2 reaktioner till “Älskade mamma

  1. Jättefin bild på er. Gunilla ser ut att bo jättefint. Förstår att det är jobbigt att lämna och självklart kommer du vara ledsen ett tag och det är helt ok. Ha det nu så trevligt på resan.😊

Kommentera

