Kvällssol 

Det första jag gjorde igår när vi kom fram till campingen i Halmstad var att springa ned till havet. 

Eller nu ljög jag, först tog jag med barnen till en lekplats och sen lagade jag middag medan C grejade med husbilen. Tyvärr har vi haft lite problem med vatten som läcker någonstans under husbilen. 

Igår stängdes datorn som styr allt elektriskt på husbilen helt ner när vi stannade på en rastplats. Då trodde vi att det var kört.

Jag började ringa runt till bilverkstäder och gjorde en anmälan till vårt försäkringsbolag medan vi såg framför oss hur semestern var förstörd. Men sen fick C igång datorn och vi jublade högt! Det är fortfarande något som inte är helt hundra med vattnet men vi hoppas kunna fixa det. Huvudsaken att vi har el och vatten!

Iallafall, efter middagen medan barnen kollade på en film gick jag ned till havet och fotade. Det är som terapi för mej, jag älskar det! Här är några bilder jag tog med mobilen, resten finns på min kamera. 
  
   

2 reaktioner till “Kvällssol 

Kommentera

