Yoga on the beach

Jag försöker verkligen insupa dom små stunderna av härlighet som vi faktiskt har här (som imorse när jag yogade på stranden medan L lekte brevid), även om vi börjar längta hem nu. Det är så otroligt varmt och allt känns som ett himla projekt här, särskilt när saker och ting behöver fixas som nu med husbilen. 

Plus den ständiga oron över barnen, att dom ska få solsting, bli sjuka, överhettade, insektsbitna eller springa bort!! Det är ju knappast så att jag och Cameron ligger i en solstol med en paraplydrink i handen hela dagarna… Ha ha.

Fast samtidigt visste vi ju det, att resa med barn handlar ju om att sätta dom först och på så sätt så har vi det också bra. Mindre sightseeing och shopping och mera vattenland och rutschkanor med andra ord. Jag och C planerar redan hur vi ska åka genom Europa igen en dag när barnen är stora och då ska vi se allt vi inte hann med den här gången! 

Kan vi bara få hjälp med den nedrans husbilen nån gång så ska vi åka till ett Auqualand med barnen idag. Imorgon planerar vi att ta båten in till Venedig, något jag verkligen sett fram emot!

På lördag lämnar vi Treporti och kör upp mot Sweitchz och sen hemåt så småningom. Jag längtar efter att handla på ICA igen! (Påminn mej om det sen när jag saknar havet och stranden…;)
   
 

Kommentera

