Dejt med mamma

Äntligen är min älskade mamma i stan!  Vi träffades tidigare idag och åt lunch allihopa men det är inte förrän vi är på tu man hand som vi får chans att faktiskt prata med varandra. Alla med småbarn känner nog igen sej?!

Hursomhelst mötte vi upp varann för en promenad i kvällssolen efter att barnen somnat. Det var precis vad jag behövde! Jag har känt mej väldigt trött, otillräcklig och ganska ledsen idag. Men efter ett samtal med mamma (utan att bli avbruten 111 ggr) så känner jag mej visserligen fortfarande trött men inte lika otillräcklig och ledsen.

Nu går jag och lägger mej med en skön känsla i magen. 

God natt!
   

  

 

Kommentera

