Mot Eskilstuna!

Underbara sensommar! Nu sitter vi i bilen på väg mot Esklistuna och parken Zoo. Vi åker tillsammans med våra vänner A och R och deras barn. Dom är supergulliga och låter oss låna en av deras bilar(!) så vi slipper köra husbilen. Så himla snällt.

Appropå husbilen så ska vi lämna in den hos KVD på måndag för aktion. Låter kanske galet att ha köpt en husbil för två månader men kostnaden för hyra en husbil ligger på 10 000 kr plus i veckan, och förhoppningsvis så får vi tillbaka det mesta av det vi lagt ut (gärna allt såklart!) när vi säljer. 

Om den säljer kanske jag borde skriva. Men det får vi verkligen hoppas!
    

2 reaktioner till “Mot Eskilstuna!

  1. hittade din blogg för ett tag sen efter att du skrivit till elaine ,och oh vad fin blogg du har. så himla mysig att läsa. och sen ville jag bara kolla om det var ok att ta ett foto på din frisyr och visa min frisör? älskar ditt hår och den längden. så vackert. ha en härlig dag kramar.

    1. Tack för dina rara ord! Vad kul att du gillar min blogg, och självklart får du ta med en bild på min frisyr. Att klippa mej kort (lång bob) är det bästa jag gjort! Hoppas du kommer trivas lika bra som jag gör 😀 Lycka till hos frisören! Kram

Kommentera

