Mora 

Idag har vi varit i Mora och tagit alldeles för många bilder på Dalahästen ha ha. Förutom det så har vi ätit lunch på en båt, shoppat lite och druckit kaffe på mysiga Korsnäsgården. 

På vägen hem hyrde vi tre filmer, en till barnen och två till oss så ikväll blir det movie night! Jag orkar ju sällan se klart ens en film men vi har filmerna i tre dagar så jag och mamma borde hinna se båda innan det är dags för mej och barnen att åka hem på måndag. Än är det bara lördag men det känns som vi hunnit hur mycket som helst! 

Jag är så glad att jag tog beslutet att åka hit själv med barnen, på det här sättet så får mamma och jag tillfälle att prata ordentligt och göra sånt som vi tycker är mysigt – strosa på stan, gå på fik, yoga, promenera eller bara sitta nere vid vattnet och njuta i solskenet. Allt medan barnen finns med på ett hörn såklart! Sånt som C tycker är mindre kul. Dessutom får jag och C chans att sakna varann 😘

  
    
    
    
 

Kommentera

