Best Birthday Ever!

Det är något L har sagt minst 10 gånger idag så jag antar att vi inte kunnat göra så mycket annorlunda. Det blev bästa födelsedagen nånsin enligt födelsedagsbarnet! Älskade unge, min stora kille. Jag kan knappt ta in att han är FEM. Jag har inte längre två ”småbarn” utan snart har jag både ett förskola- och ett skolbarn! Tiden går….

Jag har suttit och laddat upp bilder med tårar i ögonen. Den här dagen blev verkligen det finaste avslutet vi kunnat önska oss. Jag är så otroligt tacksam och lycklig för min fantastiska familj här i Sverige som har funnits för oss den här sommaren, som hjälpt till och stöttat när det behövts och för alla fina minnen jag och barnen åker hem med. För även om det har varit en stor del sjukdom och elände så har vi fått SÅ många ovärdeliga stunder tillsammans!

Jag älskar min familj.

IMG_3053
IMG_3056
IMG_3061

IMG_3066

IMG_3076

IMG_3080

IMG_3081

IMG_3086

IMG_3094

IMG_3097

IMG_3102

IMG_3107

IMG_3108

IMG_3111

IMG_3115

IMG_3126

IMG_3133

IMG_3135

IMG_3136

IMG_3139

IMG_3150

2 reaktioner till “Best Birthday Ever!

  1. Nu har jag precis läst igenom två veckors bloggande som jag missat hos dig 🙂 Vilken otur ni haft med alla sjukdomar i familjen. Men ni verkar ändå ha haft en underbar semester. Förstår dig precis med hur du känner inför att åka hem. På ett sätt vill man komma hem men man vill också inget annat än att för alltid få stanna kvar med familjen hemma i Sverige. Jag har fått så himla mycket energi nu av mina två veckor tillsammans med dem. Det är verkligen guld att få den tiden tillsammans när man ses så sällan. Hoppas nu att ni får en enkel och snabb hemresa utan krångel. Stor kram

Kommentera

