Att åldras

Det känns som jag blivit 10 år äldre under de här senaste veckorna. Jag känner mej så jäkla sliten och gammal. Fick en chock när jag såg en närbild på mej själv igår. Ögonen hängde och en massa nya linjer jag aldrig sett förut har bildats lite varstans i mitt ansikte. Inte så konstigt kanske.

Förhoppningsvis kan sömn, bra mat och träning samt att umgås med vänner dra av några år igen. En annan grej jag behöver göra är förmodligen att bli mer självisk, fokusera på mej själv och barnen och att vi ska må bra. För annars kommer vi gå under allihop i den här smörjan.

Nu ska jag svida om till mina nya yogapants och gå iväg till Sherwood. Solen skiner och sjön ligger alldeles spegelblank där ute.

Kommentera

