Sötaste någonsin

Alltså kolla in den här lilla prinsessan:

Farmor och farfar anlände idag och i vanlig ordning med kassar av presenter till barnen. Något jag i vanliga fall inte är särskilt positiv till, okej till födelsedagar och jul men jag vill inte att dom ska skämmas bort året om och förvänta sej presenter när familj kommer på besök. Hursomhelst, den här prinsess-klänningen och kanske framförallt A:s förtjusta min när hon fick på sej den gjorde att mitt hjärta smälte! Så galet söt.

3 reaktioner till “Sötaste någonsin

  1. Alltså ungen är ju galet söt, men klänningen fy fanken haha. Bävar lite för den dan L vill ha på sig sånt 😉 Men visst, jag minns hur jag med tyckte att det var det vackraste som fanns i den åldern, det och ”klackaskor” haha

    1. Det är lite det som är grejen, jag köper ALDRIG sånt där rosa fluff – tycker det är sjukt fult men A var som förtrollad och så stolt. Och det får man ju inte ta ifrån dem – bara att hålla god min 😜

  2. Söt och glad! Men jag förstår dig, tänker exakt likadant. När min systers barn var små kommer jag ihåg att den ena frågade efter paket en gång när jag kom dit, jag frågade om hon fyllde år, nej, varför skulle jag då ha med paket? Hade kanske hon något till mig? Jag var inte otrevlig när jag sa det så en polett kan ha trillat ner 🙂 Och jag vill inte handla saker till mina egna barn alltför ofta heller, även om jag skulle kunna. Det är ju så hemskt när de typ inte kan komma på någonting att önska sig inför jul, för att de redan har fått allt!

Kommentera

