Not too bad

Vår nya utsikt från balkongen är visst inte fy skam den heller. Okej att det är några fler tak i vägen men vi ser fortfarande sjön och de vackra bergen!

Nu ska jag sova… Är helt slut men väldigt nöjd efter en hel dag av flyttlass. Det mesta är klart, bara städ av vårt gamla hem kvar.

God natt!

En reaktion till “Not too bad

  1. Det är så otroligt vackert! Jag besöker din blogg dagligen för att få se lite av allt det vackra du har runt dig. NZ är så otroligt vackert. Hade det inte varit för att det ligger så långt bort från Sverige hade jag rest dit igen och igen… Blev kär i landet och dess vackra natur när jag var där 2010 och har sedan dess velat åka tillbaka. Men resan dit tar emot… Men här får jag iaf en glimt av det, även om suget ibland växer rejält när jag ser det 😉

Kommentera

