My Yoga Room

Här kommer en liten sneak peek på mitt lilla ”heaven” i vårt hus. Mitt alldeles egna yoga rum! Jag har medvetet hållit det så luftigt och tomt som möjligt. Den enda möbleringen (förutom yoga mattorna förstås) är ett bord med oljor och doftljus. C tycker att det luktar cannabis därinne ha ha.


  

4 reaktioner till “My Yoga Room

  1. Wow, vilken lyx att ha ett helt rum bara till för yoga! Det är ju verkligen en dröm att ha ett rum som bara är till för att koppla av. Jag kör alltid yoga i vårt vardagsrum men för att jag ska kunna slappna av helt och komma in i yogan så måste jag städa först och röja undan allt stök. Så att ha ett rum utan prylar låter verkligen som lyx! 😀

    1. Ja det är det verkligen! Jag är precis som dej annars, måste städa undan innan jag kan få ro att yoga. Något som ibland leder till att det där yoga-passet man ville köra flyttas fram flera gånger och i värsta fall inte ens blir av! Så det här yoga-rummet är verkligen ett stort plus 🙂

Kommentera

