Quality Time

Igår var jag och L uppe och cyklade Skyline tillsammans, hela 4 runs gjorde vi vilket är det dubbla från vad vi vanligtvis cyklar. Det gick toppenbra tack vare att vi tog tid på oss, stannade och vilade då och då längs banan samt tog en paus för fika uppe i Skylines Café.

Riktigt mysigt att få tid tillsammans bara L och jag. Numera har ju jag och A en del kvalitetstid under veckorna de dagar hon är hemma från förskolan och L är i skolan, men det är ju viktigt att få vara ensam med L också. Kanske viktigare än nånsin iochmed allt nytt som skolstart innebär.

Just nu sitter jag uppe vid Skyline igen och väntar på att dom ska öppna. Idag är det min tur att cykla själv! C var här både i fredags och lördags. Han är helt och hållet sej själv igen. Har en massa energi och är taggad på att bygga och en hel del andra projekt. Det är så underbart att se! Jag fick min man tillbaka till slut.

  

  

3 reaktioner till “Quality Time

  1. Oh Emma så härliga bilder på Lewis…Man ser att han bara älskar att få vara med dig o få den här kvalitetstiden med dig! Stor kram från mormor!

Kommentera

