Walk in Wardrobe

… Är väl många kvinnors dröm eller hur? Ända sen Sex and The City och Carrie Bradshaws garderob har jag suktat lite efter en sån. Men istället har mina kläder alltid hängt inklämda i en liten och ofta ganska mörk garderob. Tills nu!

I anslutning till vårt sovrum så finns ett rum som ska bli en master ensuite. Ett badrum alltså. Men det har av nån anledning inte blivit av så istället finns där nu en jättestor garderob.  Och det har ju också sina fördelar! Som att plötsligt kunna se sina kläder 🙂

Så småningom ska alla mina galgar bytas ut till vita trägalgar. De är mycket snyggare än plast, särskilt nu när dom är på display!

  

2 reaktioner till “Walk in Wardrobe

  1. Lyxigt! Måste också passa på att ge cred för din stil, gillar verkligen den! Tack för inspirationen!
    Kram från ett väldigt grått Sverige, där solen går ner 15:45…. Dina fina bilder piggar upp i mörkret 🙂

    1. Men vad roligt att du tycker det, den komplimangen tackar jag för! Ska försöka posta lite fler outfit-bilder – det var länge sen nu! Kram PS. Mörkret är jag inte avundsjuk på även om vädret visserligen växlar väldigt här. Vinterkyla ena dagen och sommarvärme nästa!

Kommentera

