Another Day

…another outfit. Idag använde jag självutslösaren på kameran så slapp muta en ovillig L 😉

Jag är sugen på en ny handväska, den här börjar sjunga på sista versen. Trots att jag har smörjt in den ett par gånger med läderbalsam blir den snart lika matt och ful igen. Den har tröttnat helt enkelt. Inte så konstigt med tanke på att den hängt med mej dagligen i nära två år tror jag. Hur ofta byter ni handväskor? 

Just nu sitter jag på vårdcentralen och väntar på att få träffa en läkare. Jag har drabbats av pollenallergi från helvet. Har inte skrivit något om det (lite trött på att rabbla elände här i bloggen) Men nu står jag fasiken inte ut längre. Min hals kliar och svider, mina ögon är alldeles rödsprängda och kliar och tåras så jag blir vaknar flera gånger per natt. Detta gör mej så trött, sur och alldeles orkeslös! Och ingen receptfri medicin hjälper… 

Nu kom jag precis ut från läkaren. Har fått recept på ögondroppar, näsdroppar och tabletter så nu vore väl det konstigt om det inte blir bättre! 

IMG_3384

2 reaktioner till “Another Day

  1. Har tre väskor jag verkligen gillar, en röd, 2 svarta, byter mellan dem så det blir inte alls ofta nya inköp. Plus en svart nätt läderryggsäck som jag haft i många år, mkt praktiskt och bekvämt. Ok inte det snyggaste kanske men det är viktigare med en bekväm (rygg o axlar) än en snygg och den tar jag 9 ggr av 10:) Låter inte bra med allergin, hoppas du snabbt blir bättre nu! Kan du inte berätta lite mer om staden ni bor i? Vore jättekul att höra din syn, stort som smått. Och börja videoblogga lite! Tips tips:) Krya på dig! Kram

    1. Bra det där med att ha fler väskor och rotera dem, då håller dom ju längre också. Jag har försökt göra just det men är nog lite för bekväm av mej. Sen så verkar jag alltid glömma kvar något viktigt i den väskan jag lämnar hemma! Tack för bloggtipsen, jättebra! Kramar

Kommentera

