HemmaSpa

Jag är ensam hemma och har lite mini-spa här hemma. Har lagt ansiktsmask(!) och målat naglarna. Jag passar på nu när jag har en lugn kväll för en gångs skull. Vi ska nämligen ut på fredag med ett gäng vänner (fast frågan är väl om mina naglar fortfarande är snygga då). Middag och drinkar och barnfritt – något jag verkligen ser fram emot! Det var år och dar sen.

Och några veckor efter det är det dags för T:s årliga julfest för alla ”ICAN ladies”. Jag har inte kunnat gå de senaste två åren jag varit bjuden men i år ska jag vara på plats! Så roligt med lite sociala tillställningar att se fram emot. Att få klä upp sej, lämna barnen hemma och umgås med vänner, äta god mat och ta nån drink tillsammans är något jag saknat/börjar längta efter igen!

Imorse lyxade jag och C till det med en frukostdejt inne i stan medan barnen var i skolan och på förskolan. Vi pratade en hel del om husbygget och framtida projekt så vi kan säga att det var en kombinerad dejt/jobb-möte 😉 Men idag på eftermiddagen handlade allt om mina barn. L hade trampolin-lektion direkt efter skolan och under tiden åkte jag och A ner till LHE playground och hon fick leka en stund samt cykla några varv på bmx-banan. Det var galet blåsigt ute så jag kan inte påstå att det var njutbart för mej. Men A hade roligt!


  

Kommentera

