Yay or nay?

Vad tycker ni om den nya designen här inne? Det är ingen jätteförändring men ni får gärna komma med synpunkter ändå 🙂 Headern ser bäst ut när man läser från en dator men förhoppningsvis är den svarta bakgrunden på ”Em´s liv i Kiwiland” inte alltför störande när ni läser från mobilerna.

Kategorierna är enklare att hitta nu när dom ligger högst upp på sidan, och förhoppningsvis kommer det vara lika lätt(?) som förut att kommentera.

 

7 reaktioner till “Yay or nay?

  1. Båda och:) Som sagt, från mobilen ser det mer ut som att din nya header är en svart rutan som är ”störande”, man ser liksom inte fotot i bakgrunden då det rutan tar över. Så nä där var det mycket renare och finare innan, och vackrare foto! Du har ju så otroligt många fantastiska bilder som är wow tycker jag:) Menyn med kategorierna är toppen annars! Nu ska jag inte vara negativ men säger bara hur jag upplever det som du ville veta;) Vilken grej barnen fick vara med om, jättekul! Och att ni föräldrar har möjlighet att vara med. Ni lever verkligen i vykortsvackra vyer:)

    1. Toppen, tack – då ska jag lägga ned lite möda på att byta headern för jag håller faktiskt med dej, den svarta rutan tar över för mycket i mobilen. Kram!

  2. Copy-paste på Åsas kommentar, håller med om allt! Kul med ny design, men saknar din fina header-bild 🙂
    Lika roligt varje gång jag kollar in din blogg, gillar verkligen mixen av allt du skriver om, toppat med fina bilder. Fast det är lätt att tro att det alltid är superväder på NZ, eftersom dina bilder är så färgglada 😉 Njut av våren och försommaren, här börjar jag drömma om att plocka fram skidorna.
    Kram!

  3. Har inte testat den fran mobilen annu. Men ifran min dator nu ser den supersnygg ut! Gillar att kategorierna ar enkla att klicka pa vid headern. Gillar det svarta ocksa 🙂

    1. Vad glad jag blir att du gillar den nya designen! Jag tycker också det ser snyggt ut på datorn men tyvärr blir det inte lika fint i mobilen. Fast designen får hänga med tills jag hittar nåt bättre alternativ! 😊

  4. Jättefint blev det och jag upplever inte headern som ett dugg störande eller klumpig! Jättefint foto och läckert med titeln i mitten:) Heja dig!!💕

Kommentera

