15 snabba

IMG_3453

 

Jag hittade följande lista inne hos Engla, så jag körde copy and paste 🙂

-Ögonfärg? Gröna

-Längd? 177 cm

-Stjärntecken? Jag är född precis på gränsen mellan Lejonets och Kräftans tecken. Känner igen mej mycket i båda!

-Favoriträtt? Svårt att välja en rätt men jag älskar alla varianter av lax.

–Dryck? Kaffe! Och vatten såklart.

-Humör? På bra humör men känner mej lite orolig och stressad i kroppen av nån anledning.

-Ge eller få? Kan omöjligt välja. Jag älskar att överraska och välja genomtänkta presenter till mina nära och kära, kanske för satt jag själv gillar att bli uppvaktad?! Behöver inte vara nåt stort alls men att någon tänkt på mej gör mej glad!

-Vad gör du just nu? Bloggar! Och fryser för det är så jädrans kallt i vårt hus. Ska alldeles strax äta lunch 🙂

-Vad lyssnar du helst på? Musik på tvn eller radion. Samt poddar!

-Vad ser du helst på TV? Tittar rätt lite på tv men gillar att kolla nyheterna på morgonen och sen ser jag hellre nån film på kvällen. Följer inga serier eller så.

-Bästa filmen ever? Åh gud så svårt. Vi kollar på så många filmer att jag kan omöjligt välja en som varit bäst. Men jag gillar filmer som berör och som man kan relatera till. Avskyr Sci-fi.

-Tre ord som beskriver dig? Glad, omtänksam, snäll.

-Tre ord som din vän/partner beskriver dig med? Krävande, dyr drift och omständig ha ha ha. Han är inte hemma så detta är en ren gissning från min sida 😉

-Vilket motto stämmer bäst in på dig? ”Det blir vad du gör det till” och ”Behandla andra som du själv vill bli behandlad”

-Tror du på ödet? Nja. Mer när jag var yngre tror jag. Min mamma använde sej så mycket av uttrycket ”Det var nån mening med det här” att jag idag är lite allergisk just mot det uttrycket (förlåt mamma!). Jag tror inte att saker och ting händer av en mening eller är meant to be men jag tror helt klart att vi kan lära oss något av allt som vi går igenom, lyckliga och sorgsna tider. Att allt vi gått igenom gör oss till den vi är idag. På samma sätt så har vi något att lära av alla människor vi möter men jag skulle säga att det mer handlar om slumpen än ödet att vi möter just de personer som vi gör. Hade vi inte träffat henne eller honom så hade vi träffat någon annan! Usch vad oromantisk jag lät nu 😉

Kommentera

