Art Exhibition

Jag är så himla imponerad över vad L:s skola anordnar för barnen. Idag var dom på konst-utflykt till Arrowtown och jag följde med som ”parent help”. Barnen var superduktiga! Lyssnade och tog del av det som konstnärerna hade att berätta om sin konst. Det var av förklarliga skäl förbjudet att fota tavlorna vi tittade på men här kommer några snap-shots från annat än själva konsten:

 

IMG_3387

  

 

När jag hade hjälpt till att se att alla var på bussen och vinkat av L så stannade jag till på ett cafe i Arrowtown och hällde i mej en kaffe och åt en snabb lunch innan jag skyndade tillbaka mot bilen, för att hämta upp A i Lake Hayes Estate. Nu är vi hemma igen och jag har slängt i en tvätt, och ska röja undan lite här hemma och sen packa simkläder åt barnen för L har simlektion direkt efter skolan. Its all go!

Kommentera

