Ytlig lycka

Jag har hittat ett nytt favoritmärke när det gäller hudvård; det heter NATIO och är ett australiensiskt märke som är helt baserat på naturliga ingredienser från växtriket. Hjälp vad jag lät som en säljare nu men vill ju att ni ska förstå hur bra det är ha ha. Jag började med att köpa ett serum som jag fullkomligt älskade, så bestämde mej för att kolla in deras övriga produkter på pharmacyn.

Jag köpte en dag- och nattkräm och till min glädje så fick jag en  neccessär med ytterligare tre produkter. Helt gratis! Dessutom hade jag en voucher att utnyttja genom mitt klubbkort så allt nedan gick på 30 dollar, 150 kr med andra ord. Så kul när man lyckas göra ett riktigt kap!

 


  

En reaktion till “Ytlig lycka

  1. Jag alskar ocksa deras produkter! Jag fick en stor neccesar med Natio produkter av Mitch mamma forra julen och sedan dess ar jag hooked. Alskar deras face wash, face mask och dagkram. 😀

Kommentera

