Lunchdejt

…med dom här två små kan gå på två olika sätt. Antingen så har vi det supermysigt eller så trissar dom upp varann så det blir alldeles kaos och jag ångrar att jag ens försökte ta med dom ut tillsammans. Men idag när vi lunchade ute i Jacks Point gick det bra. Även om jag fick påminna mitt stora lilla busfrö några gånger om vad vi kommit överens om. L räknar dagarna nu tills det är skollov. Han längtar så!

I skrivandes stund sitter pappa på ett plan nånstans mellan Dubai och Australien… Så himla nära nu! Första veckan tar vi nog det ganska lugnt. Jag vet ju själv hur jetlaggad och trött man är. Samtidigt så vill jag gärna hinna hitta på några saker tillsammans på tu man hand innan C:s föräldrar kommer nästa helg. För då vet jag att det kommer bli väldigt intensivt. Dom vill gärna att vi gör precis allt tillsammans varje dag, något som kan bli lite jobbigt i längden. Särskilt när det oftast faller på mej att organisera alla och de aktiviteter vi ska göra. Men det ska såklart bli väldigt roligt också. Förutom att umgås med min kära far så ser jag även fram emot att se lite mer av min man.

Det är slutspurten ute på huset nu innan julledigheten. Dom ska jobba fram till lördag nästa helg, sen åker vår byggare upp till nordön för att fira jul.

Nu är det sovdags för mej! Har suttit uppe alldeles för länge redan.

Kram och godnatt.

IMG_3676

En reaktion till “Lunchdejt

Kommentera

