School Holidays

Så har det börjat, sommarlovet! School Holidays, Christmas break, summer Holidays – kärt barn har många namn 😊

Jag och L firade in lovet med att åka upp till Skyline igår och cykla några runs efter skolavslutningen. 

Idag har vi L:s kompis här hela dagen och just nu är vi i Wanaka på ett leksaksmuseum. Men mer om det i nästa inlägg.

Jag var på bikram igen imorse, andra gången den här veckan – jag tror bestämt att jag blivit ett bikram fan. Jag har köpt casual visits hittills men jag ska nog slå till på ett klippkort och fortsätta gå två gånger i veckan. Känner jag mej själv kommer jag säkert tröttna om ett par månader och börja med nåt nytt men just nu har jag ett flow så varför inte utnyttja det!

 

   
 

Kommentera

