Sweat Day

Är vad jag haft idag! Först bikram imorse och sen en hike uppför/löptur nedför QT hill på eftermiddagen. Jag passar på nu medan möjligheten finns. På måndag börjar C jobba igen och veckan därpå flyger pappa hem. Då är det slut på aktiviter utan barn!

Helt galet vad snabbt tiden gått. Det kommer verkligen bli tomt här utan pappa. Fasen vad jag kommer sakna honom. Men jag ska inte bli ledsen redan nu utan istället njuta av att ha honom här i 10 dagar till!

Nu ska vi kolla på film och käka godis! Trevlig helg 😀

 

30 minuter från start till mål. Snabbare än så fixar jag inte om jag inte börjar springa uppför då… 

Sommaren har verkligen kommit med besked till Queenstown! När jag sprungit klart så körde jag ner till Frankton Beach där pappa, barnen och C var. Jag hoppade i vattnet med shorts och sport-top och simmade. Säkert 20 simtag! Då är det rekordvarmt i vattnet. 

Kommentera

