Date Night 

…on bikes! Igår stack jag och C ut på en cykeltur när barnen somnat (en av många fördelar med att ha morfar här). Det var så himla mysigt, bästa dejtnighten på jag vet inte när!

C har sällan ro att sitta ned på en restaurang i timmar, prata och dricka några glas vin, något jag gärna gör – han går hellre på bio. Vilket jag tycker är lite trist då vi alltid kollar på film hemma, visst bio kan vara mysigt men jag vill hellre umgås och prata. Något vi gjorde på cyklarna! Vi stannade ett par gånger och satt i kvällssolen och pratade om livet, framtida planer och vår lilla familj.

Kanske är det just detta vi gör nästa gång vi har barnvakt? Tar en cykeltur tillsammans!

 

  

PUSS!

Kommentera

