Cup n Cake & Skate

Vi har haft en jättebra dag, catchat up med både vänner och grejer hemma. Fast kvällen började inge vidare, jag kräktes precis upp middagen (en wrap som jag hade svårt att få ner) pga illamående och sen ytterligare en gång för en stund sen.

Jag hoppas verkligen inte att det är nån hemsk magsjuka eller envis matförgiftning som håller i sej länge… Jag kräks otroligt sällan, inte ens när jag ibland mått så illa att jag velat kräkas går det. Så för att det ska hända måste det nog vara mer än trötthet som ligger bakom… Dålig sushi kanske? Det var vad vi åt till lunch. 

Vi var även in på cup n cake tillsammans med N och hans mamma. Dom gör Queenstowns bästa cupcakes men nu kommer jag väl förevigt förknippa cupcakes med dagen jag blev magsjuk.

För L var det dagen då han testade två för honom helt nya sporter, skate board och karate! Han blev nästan lika frälst i båda tror jag.  
  

    
 

Kommentera

