Ingen tvekan

Det är tyvärr ingen tvekan om saken. Jag är så magsjuk som det går att bli. Kan inte ens behålla vatten!

Alltså fan. Det finns nog inget som är värre än att vara magsjuk och inte få behålla nånting. Eller jo, jag kom precis att tänka på en massa hemskare saker men ni förstår hur jag menar. 

Sist jag var magsjuk varade det i 36 timmar och det slutade med att jag fick läggas in på en vårdcentral och få dropp. Mest på grund av att den här lilla tjejen låg i magen:

 
Tänk hur det funkar ändå, jag tror inte det spelar nån roll hur gammal jag blir. När jag är riktigt sjuk längtar jag mer än nånsin efter mamma! Finns ingen som pysslar om bättre och får mej att slappna av när jag känner mej liten och ynklig! Trots att jag är över 30. 

Som tur är har jag begåvats med en son som har ett sånt oerhört stort hjärta. Han har kommit in med glas med vatten åt mej och lovade att han skulle göra frukost imorgon. Flingor och mjölk kunde jag få för en smörgås visste han inte riktgt hur han skulle göra. Älskade barn!

En reaktion till “Ingen tvekan

Kommentera

