At the Medical Centre

Dock är det inte jag som är sjukast längre utan L. Fast efter att ha väntat i 1,5 timme utan att ens ha träffat en läkare börjar jag ångra att vi åkte in. Men jag är orolig över L då han var (och är) så otroligt blek och svag. Han vill bara sova och kan inte behålla något, varken vätska eller mat.

 Jag mår fortfarande dåligt men jag har inte kräkts sen imorse så jag hoppas att det betyder att även L blir bättre snart. Om vi bara kan få träffa en läkare snart… Jag, och framförallt A vill hem nu. 
  

  

En reaktion till “At the Medical Centre

Kommentera

