Snart tre

Så svårt att tänka sej att den här tjejen snart fyller tre. På ett sätt känns det som det var igår jag tog nedan bilder, men på ett annat sätt som en evighet sen….

Älskade lilla tjej. Tack för att du valde att komma till oss! 

PS. Update på läget här hemma: ingen av oss har kräkts på 1-2 dygn – yay! Men det är ett slitet gäng med väldigt lite ork. Jag blir fortfarande lätt illamående när jag äter något svårsmält och jag gissar att barnen känner likadant. Det är en underdrift att jag ser fram emot en NY vecka imorgon! God natt från oss


      

En reaktion till “Snart tre

Kommentera

