Parkhäng

Idag hade L en playdate med sin bästa vän som varade i stort sett hela dagen – så himla skönt att kunna göra så ibland utan den minsta tidspress. Med den här familjen får ungarna leka tills dom tröttnar helt enkelt. Och samma sak gäller såklart när L:s kompis är här.

Innan L blev upphämtad hann vi med att äta söndagsfrukost inne i stan alla fyra, det var riktigt mysigt. Sen turades jag och C om att hänga med den här lilla donnan:

 

 

IMG_4531

IMG_4545

IMG_4540
IMG_4548

 

 

A fick välja aktivitet och det blev lekplatsen nere vid sjön följt av skateparken, men vi det laget var hon så trött att vi åkte hem för lunch och lite slappande. När C kom hem från Skyline var det min tur att åka up och cykla. Även idag lyckades jag tajma in D! Vi tar verkligen igen förlorad cykling nu ett tag när vi har chansen. När den här helgen är slut och R är tillbaka från K:s begravning i Nelson så drar husbygget igång igen och det kommer att bli långa dagar för C.

Sen har jag och D varit ute och käkat middag och gått på bio ikväll! Jag kom hem för bara en liten stund sen, lagom tills min vanliga sovtid vid midnatt he he. Middagen var helt fantastisk god, filmen var…. lång. Och våldsam. Det räckte inte att Leonardo DiCaprio och Tom Hardy spelade huvudrollerna. The Revenant kommer jag inte se igen. Grym skådespelarinsats av alla inblandade men fy vilken långdragen (och äcklig!) film.

God Natt!

 

Kommentera

