Modell för Ice Breaker

Nästa vecka ska jag göra ett kul extrajobb, nämligen visa den nya kollektionen för Ice Breaker. Det är en privat visning för endast säljare, precis vad jag gjorde för cirka 6 år sen! Roligt att få chansen igen trots att jag är en gammal tvåbarnsmorsa vid det här laget 😉

Visningen ska ske på ett hotell i Queenstown måndag-onsdag, kring två timmar varje dag och som betalning får jag 700 dollar i presentkort att handla Ice Breaker gear för, dessutom med 30 procent rabatt. Hade föredragit pengar men samtidigt är det en välkommen slant när det är dags att uppdatera familjens sportgarderob – allra helst inför vintersäsongen!

 

ib-hero

 

stripe_retreat_tank_WEB

winter-basic

 

Alla bilder lånade från Icebreaker

 

 

3 reaktioner till “Modell för Ice Breaker

  1. Åhh, jag älskar Ice Breaker! Köpte ett par härliga underställ i en Ice-Breaker-outlet i en liten stad några mil norr om Wellington för 8 år sedan, och de är fortfarande lika bra! Ett av underställen är med mig på tåget mot Leksand just nu, där jag hoppas kunna åka skidor i helgen 🙂
    Sen har ju Ice Breaker väldigt snygga vanliga kläder också!
    Vilket roligt extraknäck!
    Kram och en fin helg till er!

Lämna en kommentar